I wanna feel the water on my skin

Godmorgon alla solstrålar i spöregnet! Vad händer och vad sker?

Jag kom nyss till jobbet och jag känner mig på rätt bra humör. Men dock var det inte så att motivationen flödade imorse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret. Sen när det gick upp för mig att jag skulle gå till jobbet i detta regn blev jag inte direkt mer peppad. Men vad gör man? Så jag letade fram ett stort paraply och började vandra. Det tog ungefär 30 minuter att gå, men då vet jag inte om jag tog den bästa vägen. Sitter nu här och dricker kaffe och mår ganska gott. Det enda jag har att gnälla över är att jag är blöt om sockarna! :P

Nu ska jag se om jag kan hitta på någonting vettigt att göra!
Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0