Man lär sig nya saker varje dag

God kväll! Jag sitter i soffan och väntar på att Paradise ska börja, det är en heel timme kvar... Har nyss varit ute med Burre och träffade en kvinna från huset bredvid som också har en liten mopp-hund (inte en Burre-hund dock). Hon kom med tips om kastrering och tydligen finns det nå chip som man kan stoppa in under huden på hunden för att se hur hunden skulle bli och må av att kastreras. Det tycker jag lät som en jättefin idé att testa på Burre. Det kostade bara ca 500 kronor och chipet höll i 6 månader. Det låter nästan som om det är en p-stav för hunder... haha :P

Imorrn blir det jobb som vanligt... Jag hoppas så in i helvete att det inte regnar imorgonbitti när vi ska traska dit. Det är INTE roligt att gå i regnet till jobbet när man är trött och less, och det är ännu drygare när man går med en hund som ska stanna och pissa på varenda grästuva han ser.

Nu ska jag läsa bloggar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0