Nya böcker på väg

Nu har jag beställt nya böcker! :D Har jobbat länge och väl med att försöka bestämma mig om vilka som jag hellst vill ha och vilka som är värda att beställa nu - det tog tid vill jag lova!
Men nu är jag äntligen klar och det blev 7 böcker för en kostnad på 301 kr, inte alls farligt. Jag menar 7 böcker för det priset! :D Jag behöver inte betala någon frakt heller så det är kung!

Böckerna som beställdes blev:

- 14 år till salu - Caroline Engvall
- Blonde - Joyce Carol Oates
- När ingen annan ser - Duncan Fairhurst
- Kyssa sammet - Sarah Waters
- The notebook - Nicholas Sparks
- Egalias döttrar - Gerd Brantenberg
- Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson, Neil Strauss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0