Rolig start på dagen

Godmorgon...

Jag tror att det röda teet jag drack igår (som skulle vara bra att dricka innan man ska sova) fungerade fööör bra. Jag kom nämligen NYSS till jobbet - och vanligtvis börjar jag ju 8.00.
Jag visste redan när jag slog upp ögonen att jag hade försovit mig, varför känner man alltid på sig sånt? Det gör iallafall jag jämt... alltid när jag försover mig (vilket är SÄLLAN nu vill jag bara påpeka) så vet jag innan jag öppnar ögonen att jag har sovit för länge. Precis när jag svär som finast över min tabbe så ringer det på dörren. Jag kastar på mig lite kläder och springer för att öppna. Haha, där står en av IT-snubbarna från mitt jobb. :P Han hade tydligen också försovit sig och vaknat bara 10 minuter tidigare.

Gissa vad jag fick höra det första jag hörde när jag kom hit? Joo, det retades ju liiite om att jag och IT-killen som försov sig försov oss samtidigt. Det kom lite pikar om "Meeen undra vaaaarför ni försov er samtidigt då!?!? hi hi". Ska påpekas att denna kille också e den yngre av IT-snubbarna, så de äldre retas och kommer med kommentarer. Haha. Fick nyss höra: "Ni vet ju att de inte kommer sluta retas, ni kommer ju få höra om detta minst en vecka frammåt".

Inte lätt alla gånger...

Kommentarer
Postat av: Jess

HA HA HA!!!

2009-07-10 @ 23:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0