En dag i byn

Man kan ju inte klaga på livet en dag som denna. Jag är som sagt i Täfte, när jag kom hit såg jag några välkända ansikten stå utenför Davids hus så jag gick dit. Det var Daniel, Johan, For3, Gustav och Gustavs flickvän. Tydligen stod de där vid sina bilar utan att ha någonting att göra (jag tyckte dock att det va konstigt att de "hängde" utanför Davids hus utan att David själv va där :P). Vi bestämde oss då för att gå till Täfteås Sommarcafé och sätta oss där. Jag köpte en berömd och underbart god "Täftekråka" som är: Tunnbrödsrulle med sik, sallad, paprika, lök och gräddfil med dill i. Kan ha missat någon ingrediens men detta var vad jag la märke till när jag käkade! Gustav köpte en våffla och resten av sällskapet köpte glass. Jag avslutade med en härlig kopp kaffe. Så där satt vi i solen och njöt av livet!

Efter det skulle grabbarna till Sävar och käka pizza och jag gick tillbaka till pappa och la mig i solen. Nu sitter jag mest och väntar på att middagen ska bli klar och senare ska nog jag och pappa åka ut med båten och fiska. Nice, nice! :D

Lägger väl ut bilder från dagen när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0