En kväll i designens tecken

Jag har sååå ont i mina fötter nu att det finns fan inte!! Antingen måste jag börja gå i högklackat oftare eller måste jag strunta i det helt, för det här går fan inte!!
Jag har iallafall haft ganska kul ikväll med Theresa och Linda. Vi var först hemma hos Theresa och blandade drinkar av sorbet-glass, sprit och sockerdricka... inte dumt! :) Sedan för vi till designhögskolan, men där tog vi oss först inte in fast vi stod på gästlistan. Jag höll verkligen på att kissa på mig så när vi skulle gå tillbaka va den en tjej som släppte in oss i konsskolans lokaler och där fastnade vi med massa konst-människor och hade rätt trevligt. Vid 02.20 provade vi oss att ta oss in igen på designskolan och gå gick det bra. Det som var negativt med stället var att de spelade så jäääävla dålig musik" Fyfaaan! -DUNKA DUNKA DUNKA- Samma rytm heela tiden i alla låtarna, de hade lika gärna kunnat spela samma låt hela kvällen, det hade inte varit någon skillnad. Nää, tacka vet jag Rex schlager-dansgolv!!!!

Nu ska jag krypa ner under täcket och sova som aldrig förr... är heeelt slut!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skippa klackeskorna... Man förstör, rygg, fötter och ben av såna..

2009-06-06 @ 10:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0