Inte riktigt som jag tänkt det

Jag glömde ju bort att det är en röd dag idag när jag gjorde upp planerna imorse. Biblioteket var stängt, även systemet var stäng så det blev inga ärenden där. Jag tog mig iallafall till ålidhem för att hämta sakerna hos Theresa, fick även ge henne en hej då kram och säga åt henne att hon skulle höra av sig när hon kommer tillbaka till Umeå nästa år. Hon ska iväg och kampa nu och sedan ska hon åka hem till Tyskland igen, men hon vill skriva sitt examensarbete här i Sverige så förhoppningsvis kommer hon tillbaka. :)

Nu ska jag ta det lugnt här hemma en stund, spela lite CSI ska jag göra för det var länge sedan! Senare ska jag till Malin och titta på fotbollen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0