Krångel, krångel

Vad bloggen har krånglat idag!! Jätteirriterande har det varit, det har ju inte ens gått att läsa andras bloggar genom bloglovin!?

Jag och Malin var iväg till Café station ikväll, vi satt där och pluggade. Duktiga var vi! :D Det var också lättare att få någonting gjort när man sitter där utan att kunna gå in på internet. Det dryga var dock att jag släpade med mig datorn dit eftersom att jag skulle skriva, och den var inte lätt vill jag lova. Malin var snäll och bar min väska när vi skulle hem igen, tack tack!

Eftersom att bloggen och bloglovin har strejkat ikväll har jag bara legat och läst. Riktigt mysigt var det och nu har jag läst ut Smuts av Katarina Wennstam. Kommer med en recension senare.

Nu ska jag läsa bloggar och om en halvtimme börjar Paradise Hotel, den danska versonen! :D Jag som älskar Paradise!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0