Lite shopping

Nu har jag gjort stan och med mig hem följde ett par shorts att ha på stranden och ett par flip-flops. :) Nu får det gärna bli badväder så man vågar bada och använda shortsen. De är svarta, korta och i froté att dra över bikinin när man har badat.

Potatisen ligger och kokar på spisen och efter maten ska jag gå till Malin. Vi ska vara duktiga och plugga! :P Får se hur bra det kommer gå...
Svängde förbi biblan också, fick tag i boken jag vill läsa: Nedstörtad ängel av Per Olov Enquist. Vet inte om det är en bok riktigt i min smak, men jag ska ge den en chans iallafall. Den var inte så lång heller, så blir inte så jobbigt att härda igenom den ifall jag inte gillar den.

Nu ska jag fortsätta laga mat!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0