Mysig och varm dag tillsammans med Klara

Jag har, som jag skrev tidigare, bara myst med Klara idag. Vi har varit ute i stort sätt hela dagen och jag lyckades bränna mig på axlarna. Vi har promenarat runt, handlat lunch och suttit på en fin gräsplätt och haft det underbart.



Så här söt var lilla Klara idag i sin nya klänning som faster har köpt åt henne! :D

Melvin hade coolaste outfiten idag men jag glömde fota honom i den. Bandana på huvudet (med döskallar på tror jag) och solbrillor på sig, SKITCOOL!
Nu ska jag gå till OK och köpa glass, jag håller på att smälta bort här hemma.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jess

Typ första bilden man faktiskt ser att det är en människa o inte bara ett skruttit litet russin med ett stort hål mitt i som lever om en massa... och hon HAR typ världens goaste kinder!!! :D

2009-06-28 @ 22:36:11
Postat av: Saga

Lät som en mysig dag! :) Såg att du hade ringt mig idag, villes något särskilt? :)

2009-06-28 @ 22:50:07
URL: http://annmelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0