När skolan är slut, då springer vi ut... -sjunger-

Hallå hallå! Allt gick jättebra idag! Det har varit en ganska intressant dag med alla redovisningar, visst blev det väl lite jobbigt att sitta från 9.00 till 14.00, men allas redovisningar om deras åtgärdsplaner var riktigt roligt att se. Vissa hade varit så himla kreativa och hade rollspel och grejer!
Men nu är kursen slut (vi behöver inte gå dit nåt mer, bara uppgifter att skicka in) och det är sommar! Det ska jag och två tjejer från min basgrupp fira ikväll! Vi ska gå på Designhögskolans fest, ingen aning vad det är för nåt men det lät kul! Hoppas bara att vi tar oss in, man skulle skriva in sig på en gästlista och det har vi gjort så det borde inte vara några problem... får vi hoppas!

Nu väntar jag på att min syster ska komma och fixa mitt hår! Jag har nya kläder kvällen till ära, det känns faktist som om vi har haft skolavslutning idag... det var en sådan stämning i salen när alla redovisade! :)

Sommar, sommar, sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0