Spenderat tid på Höjden

Tjenare!

Jag har inte varit hemma på över 24 timmar så det har blivit lite dåligt med uppdateringar! Åkte in till stan igår på dagen får att träffa Emma, vi gick lite på stan och jag hittade en jättesöööt klänning till lilla Klara som jag bara var tvungen att köpa. Köpte även en present till Melvin, sen åkte jag direkt dit och lämnade dem! Fick mysa lite med bus-barnen och sedan for jag, bror, Melvis och Klara med bilen ut till täfte och hälsade på pappa. Bror skulle hämta någonting så de kan börja flytta lådor idag (de ska flytta - till TÄFTE :D). Eftersom att vi åkte ut dit fick även jag ta med mig mina nya böcker hem! -Lycka-
Efter det blev jag bjuden på middag, en riktig sommarmiddag med sill, skinka, potatis, dillsås, gott bröd, underbara oliver och tigerräkor!! Wunderbart!
Senare på kvällen gick jag över till Jessi, vi skulle först sjunga singstar (vilket inte blev av för vi prata för länge), sen gick vi och låna en film av grannen... den hann vi inte heller se får vi prata för länge! :P Helt plötsligt var klockan 02.15.
Jessi va snäll och jag fick sova hos henne och när vi vaknade idag gick vi ut och la oss i solen. Så jag har fått lite färg! :D

Nu är jag iallafall hemma och har nyss käkat middag! Ska sätta mig och läsa ikapp massa bloggar och sedan får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0