Tar det lugnt och är ledig

Goddag bloggen! Solen lyser och jag vill egentligen inte sitta här inne och ruttna, ska ta en promenad till Höjden och hälsa på mina brorsbarn och deras fina föräldrar. Jag blir bjuden på middag till och med! :) Leka min bus-barnen är aldrig fel!! Visst, Klara är väl liite för liten för att busa än, men Melvin är en liten busunge!

Sen hade jag tänkt hinna träffa Jessi också, men hon bor ju på samma ställe så det är nog inga problem med att hinna med det!
Annars händer det inte mycket idag, jag har ingenting jag måste göra utan jag kan bara fördriva dagarna som jag vill! Skönt! Jag längtar till den 15 Juli då vi ska på premiären av den nya Harry Potter filmen, betalade in pengarna igår!! Det är fan inte så jävla länge kvar... med tanke på hur länge jag har väntat på att den ska komma på bio!!

Nu ska jag börja vandra tänkte jag! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0