Tro det eller ej, men jag är vaken

Godmorgon! KOLLA VAD KLOCKAN ÄR!!! Aaah, just det!! Jag är vaken tidigt idag! Klev faktiskt upp redan 11.30... det ni! Har precis ätit en stärkande frukost i form av mackor och kaffe, och snart ska jag kasta mig i duschen. Ska till banken idag och fixa med mitt jäävla jävla kort. Det är i och för sig dags att jag byter det nu men det är så drygt att sitta inne på swedbank i evigheters evighet.

Vaknade imorse och hade förjäävligt ont i halsen... :( Hoppas det inte blir värre bara, inge kul att må kasst i helgen nu när det är Täftefestivalen.

Såhär söt var jag en gång i tiden



Det trodde ni inte va? :P Haha

Kommentarer
Postat av: jennie

HHAHAHA HET

2009-06-11 @ 13:02:01
URL: http://jjennnie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men där ser du juh snäll ut ;0)

2009-06-11 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0