Kan vi inte krocka när jag är söt?

Det är så typiskt!! Jag ser ju nästan aldrig mina grannar och speciellt in någon av grabbarna som bor på samma våning som mig. Men två gånger på raken nu när jag ska gå ner och hänga tvätt har jag stött på min närmaste granne, som jag förövrigt kan säga ser bra ut. Det förbannade är att BÅDA gångerna har jag varit nyvaken efter att ha somnat efter middagen, har haft uppsatt hår och glasögon, mjukisbrallor... bara sett allmänt skabbig ut alltså! Hur kul är det!? :P Jag har aldrig stött på honom när jag varit fin och uppklädd för att dra ut eller nåt, det är bara så jävla typiskt! haha

Sitter här nu och försöker välja vilken bok jag ska börja läsa, det är inte lätt...

Här är högen jag väljer i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0