Andra chansen

Jag och Malin har haft en myskväll framför Melodifestivalen! Till middag köpte vi rullpizza, smaskens! Sen blev det även chips och läsk... nu är jag mätt vill jag lova! Men jag fick med mig nästan halva av min rullpizza hem (de var gigantiska) så jag har lunch till imorgon! :D

Om andra chansen i melodifestivalen vill jag bara säga NEJ! Huur kunde Caroline Af Ugglas gå vidare till final!? Jag fattar inte, jag fattar inte! Jag gillar inte alls låten.. snääälllaaa snääälllaaa snäällaaaa... Snälla sluta!!! Inte alls bra! Får ju be till alla aliens där uppe nu att hon INTE vinner finalen nästa helg! Då byter jag land!! Jag kommer konventera till Finland helt och hållet! (heter det konventera? :P). De skickar ju bra musik nu förtiden, bra rock!

Nu ska jag ta ett stort glas vatten, man blir törstig av pizza, och läsa! Åååh, underbara Edward! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0