Ändringar i shemat

Hmm, jag tror att jag får ta och planera om min dag lite. Jag ska gå till banken idag ja, men det där med att åka ut till byn vette fan om jag hinner eller orkar göra idag. Tog mig upp senare än planerat och nu sitter jag och äter frukost. Känns faktiskt sjukt jobbigt att ta en buss ut till byn. Får se hur det känns efter att jag varit på baken, beror litegrann på vilken tid jag är klar där. Men just nu känns det som om jag skippar bussresan idag och tar det imorrn istllet. Man kan ju se det så att då har jag ju någonting att göra imorgon också! :P En anledning till att ta mig ut!

Jag drömde en jättekonstig dröm inatt, men den får jag berätta om senare!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0