Bara en dag kvar, sen är det helg!

Nu borde jag hoppa i säng så jag hinner läsa litegrann innan jag ska sova. Förhoppningsvis tar jag mig upp så pass bra i tid imorgon så jag hinner läsa då också, har upptäckt att det är en himla bra start på dagen att läsa innan jag går iväg! :) Jag läser ju alltid på bussen på väg till jobbet med, men dagen känns alltig mycket lugnare om jag har tid att sitta ner hemma och läsa innan jag går till bussen.
Sen läser jag ju en sådan mycket bättre bok hemma än vad jag gör på bussen!! Så jag läser ju hellre den.
Jag tycker att det är bra att ha en lite mindre bok på bussen för då tar den inte lika mycket plats i väskan som jag alltid släpar med mig, för jag har även min kallender i väskan och då blir det lite tungt. De tjocka böckerna får jag läsa hemma helt enkelt.

Fredag imorgon, det känns jätteskönt med helg! Jag jobbar ända till 16.30 vilket känns lite smådrygt att göra på en fredag. Jag hoppas morgondagen går lika fort som den här dagen har gjort.
Fan, kom ju på nu att jag ska duscha innan jag hoppar i säng så jag slipper göra det imorgonbitti. Det kändes fan jävligt drygt! :P Men men, bara att ta med mig sakerna och gå ner i den mörka källaren!

Sov gott allesammans!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha det går inte :( :(

om jag inte hittar dator i hemavan kanske du kan bligga åt mig :]? jag skickar bild och sen text typ sen skriver du?

2009-03-13 @ 07:42:04
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0