Gó middag

Nu är jag mätt och belåten efter en god indisk middag på Gandhi! Jag åt kyckling i nån sås, mycket smarrigt! :D
Sen åkte vi förbi hos Jon och Jessika för jessika hade varit snäll och fixat hem två American Idol avsnitt så nu kan jag ÄNTLIGEN få titta på det!! :D Så ni kan ju gissa hur min kväll kommer se ut:
American Idol X2, chips, cola, godis och sist men INTE minst vampyrerna i Twilight serien!! Min kväll / natt kommer vara fenomenal!

Jag måste bara passa på att skryta lite över min otroooligt duktiga brorson! :D Han kan gå med sin "lära gå stol" nu! Så duktigt!! Stoltaste fastern ever!

Nu ska jag läsa bloggar å sen blir det American Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0