"Grupp" i skogen

Nu är jobb-dagen slut för idag. Jag fick följa med en skara barn ut i skogen idag när de hade "Grupp". Då skulle de leta ledtrådar, plastfickor som en av lärarna satt ut i skogen innan. I dessa plastfickor var det olika former, cirklar, rektanglar, fyrkanter osv och med hjälp av dessa skulle de lösa ett pussel. Jättekul! :)

Ska äta middag med pappa när han kommer hem och sedan ska jag ta bussen som går 17.30 tillbaka in till stan. Då måste jag gå och handla bröd och mjök så att jag kan äta frukost imorgon bitti.

Varför kruppar min bloggsida upp!? :( har försökt byta design, men då stavade den fel på mitt namn. Som ni ser står det BOOKOCHOLIC... Jättefel! Och det är INTE jag som skrivit det fel :P, uten det blev så efter jag försökte byta. Skit! Måste försöka få till det på något sätt.


Jag & John
Jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0