Jag är ingen utemänniska!

Jag fryser ihjäääl! Jag har varit ute i blåsten HELA dagen! Från att jag kom till jobbet 11.30 fram till 15.30. När jag kom idag skulle jag vara med förskoleklassen, de skulle åka skidor! Vad tycker jag om längdskidor!? Det är det värsta jag vet! Jag behövde ju inte åka såklart eftersom att jag inte hade några skidor, men jag hjälpte ju till med att knyta pjexor och få på skidorna. Och det va FAN inte lätt att få en sexårings pjexa att fastna i skidan som de ska! Speciellt eftersom att de inte riktigt förstår hur de ska göra själva och inte kan hjälpa till med foten, så man står som där och försöker styra och trycka fast deras fot. Ska jag erkänna så lyckades jag få fast EN pjexa på en skida... jag va inte såå duktig på det! :P

Kan ju säga såhär, jag ska jobba resten av veckan också... Och barnen ska åka skidor VARJE dag hela veckan! Så jag kommer måsta stå ut med det här hela veckan! haha, fyfaaan! Men jag tjänar ju pengar för första gången på länge så det är bara att le och se glad ut! :P

Nu har jag äntligen fått i mig lite mat, jag var jättehungrig! Nu ska jag byta om till myskläder och krypa ner med min frusna kropp under täcket. Och då ska jag fortsätta lääääsa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0