Jag är på väg!

Jag kunde verkligen inte somna inatt, och jag har ingen aning varför! Jag var verkligen trött, hade fan varit vaken 8.30 igår morse och INTE sovit en blund under resten av dagen, så jag trodde att det skulle vara jättelätt att somna. Men icket!
Jag låg där och kände mig jättestressad!! Hade känslan i kroppen som om jag var på väg att få en massa ångest, utan att få det... Och det var irriterande att bara ligga och vänta. Så jag vred och vände, vred och vände. Tröstade mig med att jag ska ju ändå inte upp till någonting särskillt idag.

Nu, 7.30 ringde dom! :P Kris på en avdelning på förskolan - Jag kommer!
Så jag sitter här med kaffe och mackor, bussen går 8.20. Det är snabba ryck, inget znooz här inte! Får se hur länge jag ska jobba med gissar att det blir hela dagen. Jag är jätteglad, drömde i veckan om barnen på den förskolen så jag tror mitt undermedvetna verkligen vill dit och jobba!

Ryggen känns bra idag faktiskt, tack och lov! Känner nästan inte av någonting! :)

Nu måste jag borsta tänderna!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0