Jag har lite självkontroll iallafall!

Ikväll har jag börjat läsa den andra boken i Stephenie Meyers bokserie. På ett sätt önskar jag ju att jag inte hade börjat nu innan jag skulle sova! Jag vill verkligen fortsätta läsa, det är så svårt att låta bli! Men min väckarklocka kommer ringa imorgonbitti klockan åtta och då ska jag upp och jobba. Så jag måste försöka få lite sömn så att jag tar mig upp!

Jag läser den andra boken på engelska och jag var lite orolig över att jag inte skulle fatta så mycket! :P Var ju år sedan jag läste någonting på engelska känns det som. Men det gick bra, gick väldigt fort att komma in i boken. Sedan är det en ungdomsbok så jag gissar att språket är ganska lätt.

Nää, nu ska jag gå och lägga mig igen!

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0