Jag vill ut i solen

Jag vill ut men jag vet inte vad jag ska ut och göra? Promenera runt kan jag göra, sure, men det känns lite meningslöst. Vill hitta på nåt. Jag funderar på att gå till biblioteket... Men vad ska jag göra där egentligen? Behöver absolut inte låna någon bok - för olästa böcker har jag hemma så det räcker.
Gå till Lollo och hämta legget skulle jag kunna göra, men ifall hon inte är hemma när jag kommer dit kommer även det kännas meningslöst. Jag kan inte ringa henne och kolla heller för jag har inga pengar på mobilen. Guuud vad jag nu vill att skolan ska börja så jag har nåt att göra på dagarna!! :P Inte länge kvar nu dock... NIO dagar bara! Bam bam baaa! :D

Nää, ut ska jag!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Saga

Hihi, du skulle kommit förbi hos mig på Haga :)

2009-03-17 @ 16:48:22
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0