Kanske ska försöka hitta John Blund?

Jag borde sooova, nu nu nu! Har mycket jag har tänkt göra imorgon och borde ta mig upp i vettig tid. Hade tänkt hinna till banken och fixa med e-legitimationen, efter det tänkte jag ta en buss in till byn och titta förbi på förskolorna för att lämna in mina tidsrapporter så att jag får nå pengar denna månad.
Men förskolorna stänger väl där vid 17 - 18 någongång så jag borde hinna, om jag tar mig upp så att säga och om det inte är allt för mycket folk på banken en måndag.

Då när jag är i byn ska jag ladda hem nästa American Idol så jag får veta vilka som går vidare, håller tummarna för de tre i inlägget nedanför! :D Så om jag ska hinna och orka med allt det där imorgon borde jag ju sova nu. Problemet är ju att jag vill inte sova, ursa. Får faktiskt obehagskänslor när jag tänker på att sova... Ingen aning varför dock.
Kan lägga mig och läsa en stund tills tröttheten kommer ordentligt, sen precis när jag är på väg att somna med boken i handen släcker jag lampan. Då kanske jag lyckas somna? :)

Hoppas det är bra väder imorgon!

Nu ska jag iallafall borsta tänderna!
God natt

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, tack jänie. och kul att du kommeterar :D me like!!



EC

2009-03-02 @ 11:27:57
URL: http://emcosu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0