Nu kan jag pusta ut

Nu är jag hemma och har precis käkat middag. Dagen var bra idag med trots att jag jobbade längre än jag skulle från början. Men jag har insett att det är inte lika jobbigt att jobba längre när det är mycket ljusare ute på eftermiddagarna, det är inte heller lika jobbigt att vara ute hela eftermiddagarna. Tycker tvärt om att det kan vara ganska skönt! :)

Till middag blev det lyxiga korv och makaroner, det var fan jävligt gott! Haha, var så länge sen jag käka det. Nu gäller det bara att orka diska undan. Jag är ju en sådan som vill diska undan direkt så det inte ligger på hög och blir mer och mer disk. Och eftersom att mitt köksområde är så litet så ser det jättestökigt ut när det ligger lite saker framme, och när det ser stökigt ut blir jag bara stressad.

Nä, nu blir det disk och senare ikväll har jag ett American Idol avsnitt och titta på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0