Nya High School musical?

Kvällen har jag fördrivit genom att sova lite, vilket är dumt jag vet... men jag var så trött! Sen har jag läst Shantaram. Jag har bara 215 sidor kvar nu - av 941, jag e ju nästan klar! Jag börjar nu tycka att den är lite i det längsta laget. Det här är nog den längsta bok jag läst, och jag kan säga att det är ju tur att den är bra. Annars hade jag nog aldrig orkat läsa klart den.

Jag läste på Aftonbladet eller Expressen att det ska komma en fjärde High School musical film, men att de ska byta ut skådisarna? :S Zac, Vanessa och alla andra har tackat nej till att spela in den fjärde filmen. Jag menar, det kommer ju bli JÄTTEDÅLIGT! Funderar på att inte se den i ren protest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0