Sjukhuset

Jag trodde rätt, jag somnade! Skulle ju INTE somna.. fan! Men men, vad göra!

Har suttit och sett på Sjukhuset på datorn ikväll, mycket annat har jag inte orkat göra. Det tar på krafterna att jobba på fritids nu känner jag, det är väl för att det var ett tag sen jag jobbade nu. Så är det oftast, innan man kommer in i det tar det på krafterna som fan att vara på en förskola. Det är liv och rörelse heela tiden. Kan vara helt jävla förstörd när jag kommer hem på dagarna! :P Men när man väl kommit in i det och fått lite rutin på saker och ting vänjer man sig ju, det är väl så med det mesta.

Jag borde hoppa i säng nu, klockan kommer återigen ringa klockan 8.00 imorrnbitti och jag vill inte försova mig! Jag har varit duktig den här veckan och klivit upp i tid så jag absolut inte behövt stressa. Jag har ju till och med haft tid att läsa i 45 minuter innan bussen. Dagarna blir så mycket bättre när man slipper stressa!! :)

Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0