Upp och jobba

Japp, det är dags igen för en till dag med jobb! Men den här morgonen kommer inte kunna bli lika lugn som de andra jag haft i veckan. På väg till bussen måste gå en omväg förbi mamma och hämta syrrans solglasögon och täckbyxor som hon har kvar där. Hon åker nämligen till hemavan imorrn.
Vad jag inte riktigt förstår är ju att hon visste ju att hon skulle va hos pappa veckan innan hemavan, hur kan man då inte ta med sig täckbyxorna?? Aja, man glömmer ju! Men att hon inte kom på att hämta dem tidigare i veckan?
Så nu blir min morgon en del stressigare än vanligt, men det gör inte så mycket. Jag tycker om min syster så klart jag gör det, även fast jag kanske inte hoppar och studsar av gläjde! :P

Sen blir det att va på fritids idag! Slipper åka skidor med förskoleklassen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0