Utelåst i kylan

Hallojsan!
Hade lite otur idag!!! När jag hade varit och lämnat in tidsrapporterna och skulle gå hem till pappa så upptäkte jag att jag hade glömt min nykel hem till honom i andra jackan! Skiiit, nu var jag utelåst och det va kallt och det blåste som in i helvete. Klockan var då 15.15 ungefär. Ringde pappa och frågade när han skulle vara hemma och fick då svaret att han va hemma vid 16.00 ungefär. Så ja, jag hade 45 minuter att döda i kylan.
Först satt jag ute på bron och läste i kanske tio minuter, sen höll jag på att frysa ihjäl så jag insåg att jag borde ta en promenad. När jag var tillbaka från promenaden var klockan 15.35 och dåå fick jag en snilleblixt! Jag går ju in i hallen och sätter mig!!! (Den finns en liten "utehall" so man går in i innan man går in till pappa och in till de andra som bor i samma hus). Och där va det ganska varmt så där kunde jag överleva min väntan!

Fick sedan åka med Bror och Jessika hem, de hade varit och kollat på ett hus i byn. De verkade ganska nöjda så jag hoppas budgivningen går till deras fördel!

Snart ska jag gå till mamma och bli bjuden på fika! Vi ska även se Den rätte för Rosing! :)

Gissa vad jag fick hem idag!?

Preeecis!

AMERICAN IDOL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0