Vill ha någonting att läsa

Jag borde verkligen sova nuuu! Borde verkligen det ifall jag ska orka jaga bus-Melvin imorgon! :) Jaa, jag ska vara barnvakt åt honom på eftermiddagen och det ska bli så kul, jag längtar verkligen! Få jaga honom runt i lägenheten, haha! Det kallas: "Motionera faster".

Men jag vill inte sova, borde... men vill inte! Har ingenting att läsa heller. :( Eller, jag har en himla massa... men jag väntar ju på tredje Twilight boken! Så antingen börjar jag på en ny, inte så tjock bok som jag kanske hinner läsa ut innan nästa kommer eller så får jag helt enkelt vänta. Hmm hmm, dilemman! :P
Jag har ju i och för sig en bok till jag håller på med, min bussbok: Dexters dunkla drömmar. Men eftersom jag sett serien vet jag ju vad som händer så det är ju inte överdrivet spännande.

Men men, gå och lägga mig blir det nu iallafall!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0