Alltid gillat vampyrer

Jag hittade en film jag ville se och tänkte då se den på datorn... Men det funkade inte!!! Lite irriterande kanske!? Så jag har helt enkelt inte gjort så mycket de senaste timmarna, slö-surfat framför datorn. Börjar känna mig rätt trött nu så jag tror det är dags att läsa en stund innan jag blir för trött för det, jag har ju sett fram emot att återigen få följa min favoritvampyr hela dagen!

Jag har alltid gillat vampyrer, ända sen jag var liten och såg En vampyrs bekännelse med Brat Pitt och Tom Cruise. Jag blev så facinerad!! De var så kalla och sköna på nåt sätt - och farliga!
Vampyrer för mig är alltid sexiga! Sexiga, svala och mystiska. Sen tycker jag att det är så coolt att de är odödliga! Det finns ju en mängd olika skrönor och berättelser om olika slags vampyrer. En vanlig sak som oftast förknippas med vampyrer är att de sover i kistor, det gör inte "mina" vampyrer. Men det där med silver och vitlök köper jag till 100% :D. Jag är så peppad på vampyrer att jag väldigt länge har funderat på att tatuera in två vampyrbett på halsen!



Så nu ska jag lägga mig och fortsätta min läsning med en av mina favoritvampyrer - Edward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0