Välkomna mina nya älsklingar

Nu är jag hemma med mina nya skor!! :D Men det blev inte de skorna som jag hade tänkt köpa, ångrade mig lite när jag provade dem. Tyckte inte att de var fullt lika snygga som tidigare. Sen hittade Malin ett par skor som jag har provar tidigare. De var mycket snyggare, satt bra på mig och var på REA! :D Skorna jag hade tänkt köpa gick på 1199:- och de andra skorna var nedsatta till 479:-, pluss att de va snyggare! :D Så jag är huuuur nöjd som hellst. Här är dom:



Jag köpte även en vit kofta som var riktigt söt! :) Den har jag dock ingen bild på.


Jag har precis ätit middag, blev taccos idag också eftersom det blev över köttfärs och allt annat som man behöver till. Så nu är jag mätt i magen!

Nu blir det till att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0