Adam Lambert

Halloj! Jag har inte uppdaterat alls på hela dagen, väldigt ovanligt för att vara jag! Dock har det blivit dåligt med inlägg de senaste dagarna. Jag har sett på American Idol ikväll, fick då veta att snyggingen som är med är bög! Jag blev så jäävla chockad! Det trodde jag inte!! Jag säger bara, stackars USA's kvinnor som går miste om denna vackra, vackra man... Men grattis till männen!!
Adam Lambert


I övrigt har jag klippt mig idag. Det ser nästan likadant ut men de slitna topparna är borta så det är lite kortare. Inte så jättespännande, men är man jävligt feg så är man! Jag är så jävla feg när det kommer till mitt hår!
Nu sitter jag och väntar på att X-files ska börja!! Säsong två avsnitt ett!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0