Australia

Har sett på filmen Australia ikväll, andra gången gillt. Den var faktiskt bra, jävligt söt lillkillen är!
Jag tyckte att den var lite hoppig i början men efter ett tag kom jag in i den. Jag vill verkligen åka till Australien!!!



Hugh Jackman är verkligen en stilig man! Riktigt het är han i denna film. Sen han som spelar Boromir i Sagan om ringen spelar ju här "the bad guy", får han alltid spela sådanna roller? Jag menar i Ringen är han ju inte heller så snäll. Eller, han är väl snäll egentligen men ringen förhäxar honom. Men han är fortfarande den som försöker förstöra saker och ta ringen från Frodo, därför blir han ju "the bad guy".
Men för vissa skådisar blir det så, de får alltid spela en viss typ av roller. Undra om han nu har kommit in i en cirkel där han alltid får spela den elake? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0