Det tar sig

Jag har haft en rätt seg och lugn dag och jag gissar att kvällen kommer bli ungefär likadan. Ska snart göra mig i ordning litegrann och sedan gå och handla. Sitter och försöker fundera ut vad jag ska käka till middag... svårt svårt. Jag vill ha nåt gott samtidigt som det ska vara lättlagat och enkelt.

Min garderob blev väldigt bra med den nya hyllan, nu kan jag börja hitta saker jag vill ha på mig för en gångs skull utan att behöva slita fram allt jag äger för att hitta det.

Nä, nu ska jag fixa mig lite och sen handla!
Ha det toppen! Puss

Kommentarer
Postat av: Saga

Janna, du borde slänga upp bilder på lägenheten din. Är ju nyfiken på hur du har det :) Alternativt får jag väl baskemig komma förbi någon dag :P

2009-05-09 @ 17:37:25
URL: http://nejli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0