En ny dag!

Så, till idag... Jag mår mycket bättre idag, ingen feber skulle jag gissa. Är fortfarande lite öm i musklerna men det är långt mycket bättre än igår. Har lite hosta, men inte alls så mycket att det är jobbigt, är lite snuvig och slemmig i halsen (nice!) men inte heller det är så himla farligt. Kan ju säga att allt kunde ju ha varit mycket värre (ta i trä!!).

Solen lyser och jag skulle hellst av allt vilja lägga mig ute i solen och glassa, om det är så pass varmt vet jag dock inte. Men jag måste sitta inne och plugga. Har recensionen att fortsätta skriva på som jag egentligen skulle lagt upp på FC'n igår men inte orkade då jag mådde som jag gjorde. Så det är prio ett idag. Sen måste jag börja på examinationsarbetet som ska vara inne på fredag.

Vad gör resten av folket en dag som denna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0