Jag är trött idag

Tjenis!

Igår var jag som jag skrev på pop-quiz, jag kunde en fråga! :D Sen kunde jag egentligen en till men jag kom bara inte på vilken artist det var just då när jag blev stressad, när jag fick höra svaret var det ju såå självklart!!

Idag har jag varit i skolan heela långa dagen, är helt slut nu. Jag var verkligen inte motiverad att kliva upp imorse, satt uppe och panik-pluggade till 02.30 inatt ... sen gav jag upp. Var inte såå förberädd på seminariet idag men det gick bra iallafall, vi skulle haft med oss 4 diskussionsfrågor men de hade jag inte orkat göra. Tyckte det var jättesvårt att ta ut frågor ur boken. Men, är man bra på att prata löser sig det mesta! :P

Nu tvättar jag för fullt, ska vänta tills denna maskin är klar sen ska jag slänga in en till tvätt i maskinen för att sedan slänga mig i sängen med middag och titta på The L-word!! Inte dumt alls vill jag lova!

Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0