Kvällen i stort

God morgon! Nu är jag hemma och ska strax stupa i säng och sova som aldrig förr, är heeelt slut. Har precis ätit två gooda mackor och dricker nu vatten för att göra bakfyllan lindrigare.

Kvällen: Vi förfestade hos malin. Det var jag, malin och jessi kom senare. Sen skulle vi dra ut på krogen vid 23.30 men det var så mycket folk överallt och vi insåg att vi aldrig kommer ta oss in någonstans. Så vi mötte upp John och delar av gänget och bestämade oss för att dra till John och ha fest där istället (malin stannade dock i stan med nå folk hon träffa). Så, vi har varit hos john och det var rätt trevligt. John blandade drinkar till alla och dom var vääääldigt starka, jag hade dock med mig egen sprit så jag blandade min egen (tack & lov :P).

Nu ska jag borsta tänderna och stupa i säng. Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0