Lego-Starwars

Hej bloggen!

Idag har jag varit barnvakt till Mattias, va jättekul! :) Gud vad han pratar, och han slutar aldrig! Men nu har jag lärt mig allt om Starwars (Lego-starwars) iallfall, vilka som är onda och goda, vilka som har pistol och vilka som har lasersvärd samt vilka som har basokas! :P
Vi var ute och lekte i den fina vädret en stund och jag gjorde vofflor till lunch. Mattias tyckte att jag gjorde som gooodaste vofflorna! haha! :D När vi var ute träffade vi en förskolelärare som jobbar på hans förskola och då sa han: "Det där är Janna -pekar på mig-, hon är min kompis!" Så jag är inte bara hans barnvakt, jag är faktiskt hans kompis! :D

Nu ska jag möta upp Malin och hennes syrra, vi ska vandra på stan en sväng nu när det är Kulturnatta. Men jag ska inte va där någon lång stund, ska hyra film och skynda mig hem istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0