Patrik 1,5

Jag har nyss sett på filmen Patrik 1,5 som jag fick i födelsedagspresent av bror och jessika. Vilken bra och mysig film!! :D Satt med tårar i ögonen tre gånger och var glad samt förfärad om vartannat.
Jag tycker att Gustaf Skarsgård gör en perfekt jobb i sin karaktär som Göran, han är riktigt, riktigt duktig! Han fångar mig direkt och han spelar sin roll så trovärdigt!
Han har ju litegrann att brås på också :P. Finns det någon av männen i Skarsgårds-familjen som inte är sjukt duktig?
Vill också ge en massa cred till Tom Ljungman som spelar Patrik, väldigt duktig! Jag har inte sett honom i någonting annat förut vad jag vet. Är han ett nytt stjärnskott på svenska filmduken? Jag tror absolut det!

Detta är verkligen en feel-good film! Jag brukar normalt inte vara så förtjust i svenska filmer, men denna får en plats i mitt hjärta garanterat!


Kommentarer
Postat av: Jennie

han är med i livet enligt rosa också;p

2009-05-06 @ 08:44:09
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0