Ska jag lära mig att dansa?

Haha, ni kan aldrig gissa vart jag har varit ikväll! Joo, jag och Malin har varit på logdans inne på Folkets hus! :P Där inne träffade vi Jessika (brors sambo) och jag tror att hon blev måttligt förvånad av att se mig där.. haha. Dansade en dans... med Jessika! :D Men vaddå, jag dansade ju iallafall... och jag var nykter! Ni som känner mig vet ju att jag aldrig dansar nykter! Man får tydligen inte tacka nej ifall man blir uppbjuden (med undantag ifall människan är jättefull), men det kom fram en man och bjöd upp mig... jag tackade självklart nej med förklaringen att jag aldrig har dansat foxstrott (heter det så?) i hela mitt liv. Haha, han blev iallafall inte sur som killen som bjöd upp malin blev när hon tackade nej. Han ba: "Men vad gör du här då!?" haha, sjukt roligt!

Nu ska jag strax lägga mig och läsa! Var några dagar sedan jag hade tid och ork att läsa någon längre stund. Får dock se hur länge jag orkar läsa, är ganska trött trots att jag har sovit hela dagen :).

Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0