TP - inte min grej riktigt

I'm home! Kvällen spenderades hos Jessi tillsammans med henne, Johan, Danne och Lollo. Vi såg lite på tv och sedan spelade vi TP. Jessi bjöd på glass  samt hemmagjort chokladsås och jag njöt till 100%. Glass är verkligen bland det bästa jag vet! Det är så gudomligt underbart gott! Underskattat är det också! MmMmmm! :)
Såå, som sagt... nu är jag hemma och jag är sugen på chips. Tyvär har jag ingenting hemma. Har massa godis (choklad) men är verkligen inte sugen på det nu så det hjälper mig icket. Hade det inte regnat ute hade jag haranterat sprungit till Nattöppet, så innerligt vill jag ha chips.

Ska nu börja skriva litegrann om Breaking Dawn. Funderar på att se en film sen, men får se om jag orkar. Beror på hur länge jag fastar här framför datorn! :P

Skriver säkert sen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0