Ska försöka ta tag i det nu

Fick gjort alla mina ärenden på stan, nu är jag dock X antal hundralappar fattigare...
Skulle plugga när jag kom hem, råkad somna (som vanligt). Ska ta och försöka få lite gjort nu iallafall medan jag väntar på att Arkiv X ska börja om cirka tre timmar. Är dock lite seg i skallen så det kan ta ett tag för mig att komma igång, får se hur det går...

Nu vill jag inte klaga, har tyckt om att gå i skolan nu i vår... men vad jag längtar tills det är slut! Jag vill ha sommarlov och bara glassa runt hela juni för att sedan börja jobba i juli! Vill ha alla uppgifter klara och inlämnade och jag vill ha fått beskedet att jag klarade allt och slipper kompletering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0