X-files / inte X-files

Den första frågan ikväll är ju hur fan jag ska hålla mig vaken tills Arkiv X börjar? Den andra frågan är, borde jag vara vaken och se Arkiv X inatt? Min grupp ska nämligen träffar 8.15 på skolan imorgon och skriva vår fallbeskrivning, som alla andra grupper tydligen redan gjort bort så de är helt lediga imorrn... suck. Varför vi ska träffas så tidigt är för att alla vill vara på yran och se matcher imorrn samt att en av tjejerna ska spela klockan 10 tror jag det var.

Sååå, sova eller Arkiv X!?
Ska gå in och läsa vad avsnittet handlar om och se om det är nåt av de bra avsnitten.

Fan, det verkar vara ett bra avsnitt... aja, får se om jag orkar!

Snart får jag besök så nu ska jag "pudra näsan". Haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha klarrt du måste! den 12 :)

2009-05-28 @ 22:35:36
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0