I want to feel good

Är hemma i lägenheten nu, har bara vilat och tagit det lugnt sedan jag kom hem. Det känns rätt ok i magen när jag tar det lugnt och vilar, men så fort jag anstränger mig känns det som jag har massa knivar som sticker mig i magregionen. Det var lagom roligt när jag skulle gå hem från bussen med en tung ryggsäck på ryggen och handväska i handen. Känner mig helt orkeslös också, att diska var en kamp tidigare.

Läste ut A walk to remember nu i eftermiddag så jag kommer med några rader om den senare. Ni som känner mig vet att jag älskar filmen och jag hade höga förväntningar på boken. Mer om det senare alltså! :)

Nu ska jag försöka äta någonting!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jennie

jaaaa... hahha du skulle ju hjälpa mig ju :O

2009-11-04 @ 21:43:29
URL: http://jjennnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0