Måste vakna

Oj, vilken slö och lat dag detta har varit för min del... har inte ens orkat blogga! :P Jag har mest slöat och sovit hela dagen, legat i sängen, sett på tv, och läst rätt mycket. Mitt problem är nu hur jag ska lyckas somna inatt... Jag ska upp till skolan imorgon på morgonen så jag måste ta mig upp i tid. Min grupp ska träffas en timme tidigare än vi börjar för att ha genomgång av våra sånger vi ska visa upp. Är dock inte ett dugg orolig inför redovosningen, vi är så duktiga! Min nervositet ligger i om jag kommer reagera på väckarklockan eller inte.

Tror nog att jag, fast jag inte alls är trött, ska lägga mig i sängen. Kan ligga och läsa tills sömnen kommer krypande - hur många timmar det än tar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0