Ny kurs

Idag är det första dagen på en ny kurs för mig. Just nu känns det väl sidådår för jag vet inte riktigt vad jag har att vänta mig... Kan ju säga att när jag kollar på schemat blir jag allt annat än taggad iallafall. Luciatåg? Musikal!? haha... helvete! Jag kan inte sjunga!! Visst, nog kan jag klämma fram några ynkliga toner inför små barn som är 2, 3, 4 och 5 år gamla... men inte sjunger jag frivilligt och nykter inför vuxna människor.

Aja, önska mig lycka till! Jag återkommer med hur min första dag gick när jag är hemma igen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Storebror

En liten båt blir ofta våt om magen när det stänker...



Du kommer göra succe på musikalen, kanske blir lite Highschool musical ;-)

2009-11-05 @ 19:24:31
Postat av: Jess

ja sa det också... tänk highschool musical stumpan! ;)

2009-11-05 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0