Resultat

Okey, min förvåning hade inga gränser när Jihde sa att Mariette hängde löst, hon är inte min favorit men ikväll tyckte jag att hon var bäst! Hennes framträdande var grymt därför blev jag förvånad som fan... men jag tror att folk inte röstade på henne för att de trodde hon var säker, att många andra skulle rösta.
Men det var Rabihs tur ikväll, det har egentligen varit Rabihs tur flera veckor nu... trots det kunde jag inte hålla en eller två tårar borta när de väl sa att han åkte och när man fick se hans Idolresa. Han är ju sjukt rolig och söt att titta på. Sen tyckte jag faktiskt att hans bästa framträdande i Idol var det han gjorde ikväll, iallafall det han gjorde när det stod mellan han och Mariette (missade ju hans framträdande innan).

Jag är OTROLIGT glad över att Eddie för en gångs skull slapp hänga löst, lillgubben!



Jag kommer sakna hans smile iallafall! Går det att inte le själv när han gör det liksom!? :P
Sen tycker jag att det e så kul varje ggn Jihde pratar med honom, Rabih är så rolig att lyssna på! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0