Äntligen löning!!!

Imorgon kommer äntligen lönen! :D

Jag ska inte bara sitta inne här i lägenheten och uggla imorrn, får jag inte jobba ska jag ta mig ut ändå. Måste gå och handla men det går så fort... känner att jag behöver en längre utevistelse. Ta en promenad kanske är en bra idé? Det bästa skulle ju vara ifall de ringde och behövde mig på förskolan. För då tar jag mig upp i tid pluss att jag är tvungen att vara ute. Förstå mig inte fel nu, det är skönt att vara ute när jag väl är ute... men problemet är att ta mig genom dörren. Tanken på att vara ute är inte lika kul, det är som om jag inte kommer ihåg från gång till gång att det egentligen är rätt skönt med lite frisk luft.

Nää, jag ska ta mig ut imorrn!
Nu ska jag krypa ner under täcker och kolla på CSI innan jag ska skörda mina hallon och blåbär på farmen! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0